Helgen

Så var även denna helg slut. Eller ja, snart iallafall. Har haft en bra helg så jag är nöjd, inte ett dugg bakis heller så det gör så att det hela känns ännu bättre! Känner mig som 16 igen då man alltid mådde bra dagen efter och kunde festa hur mycket som helst haha! Fast det gör jag väl ändå..
 
Anyway. I fredags var det först middag hos Jennifer som gällde. Hon hade fyllt år så det blev firande av henne! Sen skulle jag och Nella till gullmars, och Niklas är snäll och säger att han kan skjutsa oss. Väl i bilen säger han att han ska till Emil på fest. Rebell som jag är bjuder jag in mig själv fastän jag inte var bjuden, älskar när alla är så mogna! Det var iofs inget problem alls när jag väl kom dit och jag hade faktikst sagt att jag var på väg så han hade sin chans att stoppa mig. Vi släpper iallafall av Nella i gullmars och sen drar vi vidare först hem till Niklas som skulle duscha och sega sig, sen fick vi skjuts till Emil. Var en rolig kväll och jag var som vanligt mobbad och kände ingen annan tjej, men grym som jag är lyckas jag alltid hitta nån att bonda med iallafall, så det gick ingen nöd på mig. Vid tre rullade jag och Niklas hem till honom och sov ungefär halva lördagen. 
 
Mamma kom och hämtade mig strax efter fem, då åkte jag hem, käkade middag och sen var det bara att börja fixa sig igen. Drog hem till Paulina och förade lite med henne och Wulff, och sen drog vi till woken och mötte upp Niktia plus några jag inte minns namnet på. Sedan vidare mot amba där vi dansade och blev bjudna på dricka av icke stockholmare. När vi drog därifrån var planen att jag skulle möta upp Oscar och company på fest i fullersta men jag var duktig och åkte hem istället. Hade ändå inte kommit fram förens fyra och hade fått vänta i säkert en halvtimma på Biffen och Emils taxi så jag hann bli lagom trött och valde att sova istället. Smart tjej.
 
Vaknade strax efter 12 idag, pigg som bara den. Nu ska jag plugga och käka lite innan det är dags för träning. Imorgon börjar även min praktik så vi får väl se hur trött jag kommer vara dessa två veckor. Men får inte heller glömma att på torsdag, då jäävlar bär det av på kryssning, TAGGA! 2 jävla dagar, kommer bli så spårat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0