Hejsan hoppsan

Tisdag idag dååå, ifall någon lyckats missa det liksom! Jag sov sjukt dåligt inatt, vaknade varje jävla timme, tack för det! Gick upp klockan 5 eftersom jag skulle jobba. Var på jobbet till klockan två, svepte en latte på jobbet för att jag var så galet trött, den ni! Smakade inte speciellt bra men pigg blev jag, kanske borde börja dricka latte. Vi har ju massa smaker så det ska nog funka. Ska prova alla så jag hittar nån god! Sen efter jobbet åkte jag och Jessie till min skola, lämna in en tenta och sen hem igen. Läsa lite i en bok, käka mat och sen träffade jag Niklas en snabbis. Sen hem och läsa ännu mer och nu tar jag en läspaus och kollar på big bang. Alltså, vem älskar inte Shledon? Så jäkla grym skådespelare!
 
Efter det är slut blir det lite mera läsning och sen ska jag sova som aldrig förr! Börjar klockan 8 imorgon så blir inte direkt någon sovmorgon. Upp klockan 6 weehuuuh, älskar mitt liv ibland ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0