Halloween fest x2!

Ligger och leke med Jessies nya iPad som hon köpte idag, åh nu vill jag också ha en ju. Men för vilka pengar då..? Aja, det löser sig väl på något vänster hoppas jag! Helgen har iallafall varit sjukt rolig!
 
I fredags var Emma och Oscar här och vi satt och förade. Två nördar och en modern tandfe, haha! Efter några öl åkte vi till gullmars bowling och mötte upp Nilsson och några andra från laget. Där blev det en öl och sen börjde vi röra oss mot Lyran! Det var Halloween som stod påå schemat, riktigt roligt! Runt 250 pers, tråkigt bara att polisen kom och skickade hem folket. Men det var, som alla andra gånger på Lyran, väldigt roligt ändå!
 
Igår låg jag och Emma i sängen hela dage och mådde skit. Riktigt dåligt mådde vi haha. Rörde inte på oss förens vid 6 när Emma åkte hemåt. Direkt när Emma hade dragit kom Fanny hit. Vi började fixa oss för Sakinas fest. Vi var två supersnygga pirater! Sen åkte vi till Sakina och festade hela natten lång tillsammans med Sara, Linnéa och ungefär 90 andra människor. Det var huur roligt som helst!
 
Fanny och jag har spenderat dagen i sängen. Jag har mått asbra medas Fanny har mått skit haha. Men jag är glad att jag slapp vara bakis idag iallafall eftersom jag mådde skit hela dagen igår ;D Bra helg iallafall, bilder kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0