GRYM helg

Har haft en sjuuukt bra helg alltså!
I fredags blev det ice age 4 med Niklas och hela lördagen spenderades med att planera och förbereda inför kvällen. Det var nämligen dags för Zakis överaskningsfest som vi planerat i flera veckor! Jag, Emma och Nella fixade med ballonger och annat, senare kom Fanny och vi käkade och fixade det sista. Nilsson som skulle kommit innan alla höll på att förstöra hela grejen, men det löste sig med ett samtal till Zakis mamma som ringde och tvingade hem honom så han inte skulle komma för tidigt. Folket började rulla in vid 7, och vid halv nio kom en smått irriterad Zaki! Han blev sjuuuuukt förvånad!! :D åååh hela grejen va så jäåkla bra! Vill göra om hela kvällen igen :D Vi festade på som bara den, och när jag preeciiiis hade lagt mig i sängen ringer en full och förtvivlad Emma som inte kommer hem och är full som fan, så jag och Jessie åkte och hämtade henne så Jossan fick sovsällskap, win win!
 
Mådde sådär imorse kan jag säga. Men var mest trött. Sen drog jag på tävling vid 4. Klubbmästerskapet! Det gick bra, killarna och ena tjejlaget tog guld! :D Sjukt bra jobbat! Sen hem, äta mat och typ dö, va planen iallafall. Träffade istället Niklas och hängde med honom ett tag. Kom precis hem och nu ska jag glo lite gossip girl och sen sova! Tentaplugg imorgon, wey!
 
överraskad kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0