Workaholic

Jobb jobb jobb.. Gör jag något annat än jobbar? Juste, gymnastiken också. Men mer? Haha känns inte som det. Fullt upp hela tiden. I lördags var jag iallafall i stan med Nella och Fanny på dagen :) Blev ett nytt linne, precis vad jag behövde. Sen hem, käka middag och börja fixa sig för kvällen. Planen var att dra på fest i farsta men planerna ändrades. Blev hemma ett tag till, åkte till Fanny för att umgås lite. Ingen av mina tjejkompisar orkade följa med ut men vid 12 blev jag upphämtad i limmon. Vi var 17 pers i den, woop woop, party! Det var jag, Anna, Emil, Kim, Rick, Robin, Robban, Rasmus, Biffen, Pontus, Alex och sen nåra jag inte kände. Bilen är gjord för 8 pers, lite trångt blev det allt haha. Vi drog iallafall på fest i huddinge. Hemma igen vid 5 på morgonen, upp klockan 10 för att dra på uppvisning hela dagen, pigg chey! Men det var kul och tjejerna och killarna var så söta och duktiga :D

Idag har jag jobbat, igen. Och nu ska jag på träing, igen. Lååång dag. Imorgon blir det jobb gånger 2. Cafeét och sen barnvakt. Men det blir kul! På onsdag och torsdag är jag ledig :D :D :D skiva på onsdag också, wehuuuuhuhuhu


jag hitta en cowboyhatt heheh


cruella de vil

 

bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0