What's up

I fredags var det deppmode hela dagen då mina fina älskling gick bort :'( Nissen alltså. Blääää, dålig dag..

Lördagen spenderade jag också deppandes, i solen. Sen mötte jag upp Fanny för en långpromenad. Sjukt härligt väder. Sen blev det party på kvällen med henne, Emil, Rick, Robin, Anna och en hel del andra okända människor. Kul kväll!

Jobbat, gymnastik och solning har de andra dagarna bjudit på. Idag är jag dock ledig från allt. Så om cirkus en timma ska jag in till stan och möta upp Emma och Fanny. Vad vi hittar på återstår att se, men ska bli kul att träffa båda iallafall. Ledig imorgon med, åh så härligt. Följt av jobb torsdag, fredag OCH lördag, vad har jag gett mig in på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0