Torsdag

Ingen aning om när jag skrev senast eller vad jag har gjort sen dess. Men igår var det iallafall Fannys skiva! :D Den var i södertälje så jag var ärligt talat inte sådär jätte taggad. Men jag hade skitkul! Vi dansade heeeeela jävla kvällen, och då menar jag verkligen hela! Var ute och toh frisk luft (och köpte godis hehe) två gånger, annars stod vi på dedär dansgolvet hela kvällen och svettades som grisar! Men kul var det :D Var hemma någon gång efter 3, har varit bakis hela jäkla dagen haha.
Var på middag hos morfar med Jessie och Johannes. Han bjöd på pannbiff, världens bästa morfar hihi! Nu blir det choklad och criminal minds innan jag ska sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0