Måndag

Tävling, party, jobb, umgåtts med vänner, så har denna helg sett ut. En bra helg! Tjejerna och killarna gjorde jättebra ifrån sig på tävlingarna! Så kul att se. Nu är det bara att ladda om inför nästa tävling som är om en månad.

Idag har jag städat och tro det eller ej, varit ute och sprungit. Dags att ta tag i träningen känner jag. Får se om någon vill träna med mig imorgon, annars får jag väl gå dit själv. Nu är det fan inte långt kvar tills vi åker liksom. Bara 46 dagar kvar! Längtar som bara den. I veckan blir det jobb, träningar, träffa vänner, kanske grönan, och sen på lördag ska jag fira en gammal kompis som fyller år. Ska bli sjukt kul, inte träffat honom eller de andra på kanske 2 år! Kuuuuuul :) Men nu måste jag göra mat till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0