Barnvakt :D

Idag efter jobbet var tanken att ta en fika med Emma, Fanny och Nella. Riktigt så blev det inte. Fanny hade glömt bort oss </3 och precis när jag kom fram till stan ringde Erika och frågade om jag kunde vara barnvakt. Sa ja, sen försökte jag ändra mig för det blev så jäkla tight om tid, men hon svarade inte. Så jag hann vara med Emma och Nella i ynka 30 minuter. Skulle gärna stannat längre men är glad att jag åkte hit ändå :D Fick en kram av lilla plutt Alex så fort jag kom hihi, söto! Nu sover både han och Harlei och jag sitter framför datorn. Ska vara kvar i en timma så får väl sysselsätta mig med tv och dator så länge. Går nog fort det. Sen hem, kolla slutet av criminal och sen sova. Jobb imorgon med, sen förmodligen grönan, LMFAO :D Cash is king eller hur är det, jobb jossan på ingång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0