Helgen

Har haft en jävligt bra helg! I fredags efter jobbet käkade jag och fixade mig, sen hämta jag och Jessie upp Oscar och hon släppt av oss hos hemma hos Kim. Han var visserligen inte hemma utan de var bara Chris där, men efter ett tag rullade Robin, Rick, Emil, Kim och Lången också in. Jag var ensam med alla retarded killar och vi förade lite och sen drog vidare på lokalfest i källbrink. Vi firade Jasmine som hade fyllt 20! Det var jävligt kul och jag träffade väldigt många som jag inte träffat på hur länge som helst! Dansade, körde beer pong, fick fyllekäk osv. Vi var såklart kvar sist med Jacke, Fredde och John också. John och Fredde försvann någonstans på vägen till parkeringen, ingen vet vart. Efter en stund åkte även Jacke hem men vi andra 6 tappra människor (Oscar och Lången hade också försvunnit någon gång under kvällen) drog vidare hem till Rick. Där blev det lite mat och sen gick alla och la sig. Eller ja, alla utom Chris och Kim som absolut inte lät mig sova heller. Så vi tre, eller ja, mest jag ställde oss och bakade en kladdkaka vid 7 på morgnen, inget fel med det. Sen fick jag äntligen sova och Kim och Chris drog hem. Vaknade efter cirka 3 timmars sömn och halv glodde på någon värdelös serie i nåra timmar med Rick, Emil och Robin innan alla drog därifrån. Var inte helt fel med kladdkaka när man vaknade! Mina fina converse var inte längre så fina, fulla med lera och jag insåg hemma sen att jag hade tuggummi i håret. Hur gick det till? Dog i soffan efter en lång dusch och sen tvingade jag mig själv att piggna till iallafall lite.

Igår
var det nämligen lite gympareunion hemma hos Nella. Klockan 6 möttes alla i stuvsta och köpte mat. Satan vad jag hade längtat efter den pizzan alltså! (Träffade även på John som frågade mig hur fasen han hade kommit hem dagen innan, han visste tydligen inte heller vart han och Fredde tog vägen haha!) Sen hem till Nella och käka, kolla melodifestivalen, snacka gamla minnen och bara ha det jävligt bra. Vi var ändå nästan alla, det var jag, Nella, Emma, Fanny, Emelié, Sandra, Sabrin, Sara, Linnéa, Jennifer, Terese, Jesper och Joel! Var jäkligt kuuuuuul :) Kom hem strax efter 1, somnade och sov bra många timmar. Vaknade dessvärre upp med feber men så kan det gå. Blir att vila hela dagen idag och hoppas på att det går över. En bra helg har jag iallafall haft :D

Chris gör ett tappert försök till att väcka Rick

 

Fina killar dedär..!

 

Kladdkaka!

 

Störa Rick lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0