Tisdag

Bra dag för mig idag! Jag har fått jobb och jag börjar redan imorgon, fick veta en annan bra sak OCH det blir kyckling till middag, jag är nöjd! Efter min arbetsintervju eller vad man ska kalla det åkte jag och Jessie till Emmas praktik och hälsade på henne, lämnade pengar, och köpte den dyraste colan jag någonsin köpt haha. Sen gled vi runt i stan lite och kollade runt. Köpte ingenting men eftersom jag nu har ett jobb kan jag fakitkst börja spendera lite pengar utan att vara orolig att jag får leva fattigt ett tag framöver, wehu!

Nu ska jag städa lite i mitt rum som konstigt nog alltid blir stökigt. Vem är det som alltid stökar ner? för det är ju inte jag.. Sen blir det väl middag om ett tag och sen får jag se! Ska iallafall sova tidigt ikväll för jag börjar jobba halv 7 imorgon, sen har jag träning och ska på första skivan också! Blir nog bra om man bortser från att jag jobbar på tosdag med, men då är jag barnvakt så kan ju säkert sova lite på morgonen när jag kommer, om Alex ska sova dvs. Men blir nog bra, sova kan jag göra när jag är gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0