Söndag

Då var den här helgen över också. I fredags efter jobbet åkte jag till stan och mötte upp Jessie och Emma. Vi kikade runt lite i affärer köpte dricka och sen hem. Käkade middag, sen åkte jag och Emma hem till henne. Chillade fram till halv 11, då bestämde vi oss för att åka hem till Daniel. Vi fick stå i tumba i 40 minuter för att vänta på bussen. Var nå fel på bussen vi skulle ta, chauffören säger att det snart ska komma en annan buss. Den kommer efter 20 minuter, och eftersom det bara var 10 minuter kvar tills nästa buss skule gå bestämmer han sig för att han inte behöver hoppa in, undra varför man hatar sl? Vi var väl framme runt 12 någongång och tanken var att bara chilla lite där men det slutade med att vi festa fram till 6 på morgonen heh.. Vaknade efter 4 timmars sömn av att Jocke spelade partymusik på högsta volym.. Sen degade jag och Emma med Daniel och Jocke i ett par timmar medans jag jobbade på att övertala pappa att det visst var en bra idé att hämta oss för att bussen var alldeles för jobbig. Han gick med på det tillslut!

Sen hann jag vara hemma i 30 minuter innan jag skulle möta Emma, Fanny och Nella för middag! Vi käkade goood middag, drack vin och sånt. Satt och övervägde om vi skulle dra vidare någonstans eller inte, men det slutade med att vi sket i det och stannade hos Emma :) Nu blir det lite våfflor innan jag ska iväg på träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0