Kryssning

Kryssningen var jävligt kul! Jag Jessie Fanny och nella drog till olearys i onsdags efter att jag jobbat för att dricka lie öl! Sen drog vi till båten, fixade oss och sen var de bara att köra! Väldigt rolig kväll med en hel del människor man kände. Och folk man inte kände haha. Fanny och nella gick och la sig innan mig och jag letade efter min hytt nyckel i säkert en timma innan jag hittade den haha. Kom i säng runt 8. Dagen efter va inte lika kul, till en början. Seg som satan men sen blev det mer dricka så man taggade till. Fick skjuts hem av Rick och dom, i deras limmo. Dom hade både limmo och öl vad kan gå fel då liksom? Vi åkte hem till Kim, då drog nella och Fanny hem men jag stannade med Kim Rick Robin och Chris. Vi drog till Robins is kalla hus och festade vidare! Sen ramlade det in fler folk och kvällen var riktigt kul! Åkte hem vid halv 2, och sen upp klockan 7 för att jobba, awesome.

Eftersom mobil appen fuckar blir det inga bilder just nu, dom kommer sen!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/869454/images/2012/pic_192024241.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: fanny

cool du e som är vaken till 8 ;)

2012-03-04 @ 17:31:10
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0