Hey i heard you were a wild one

Lugn kväll i fredags, sov tidigt. Det behövde jag! Gårkvällen var jävligt kul!Mötte upp Oscar och vi två drog till hans skola på tentapub. Billig öl, typ 8 dansgolv och barer, trappor, toaletter och garderober överallt och jag gick inte vilse en enda gång, awesome! Efter vi hade druckit i någon timma kom Brus, Charlie, Kevin och en jag inte minns namnet på och joinade oss. Vi stannade tills de stängde vid tre, sen var det dags att röra sig hemåt. Något gick lite snett på vägen, helt plötsligt så var jag, Oggster, Charlie och Brus påväg hem till Brus på efterfest! I tumba mötte vi upp Kim, Chris och Rick. Och återigen var jag ensam tjej bland alla retarded boys. Vi drog iallafal hem till Brus och drack öl, spelade tv-spel, lagade mat, och drack ännu mera öl. Rick däckade först som vanligt. Vi mobba honom lite genom att mata honom med tabasco när han sov och forma någon sorts av böghög på honon när vi skulle sova. Han hade ju trots allt tagit större delen av soffan. Tillslut somnade alla utom jag och Kim och vi gjorde en del tappra försök att putta ner Oscar och Rick från soffan så vi fick plats men de gick inge vidare. Fick ett samtal av en full Fanny klockan nio imorse och någon gång efter det somnade jag haha. Vaknade upp 2 timmar senare och mådde extremt dåligt och roade mig åt att Kim mådde snäppet sämre och höll på att dö av sin huvudvärk och åt att Chris fortfarande va packad och kunde inte ens prata ordentligt! Emil hämtade upp mig, Ogge, Chris, Kim och Rick och sen drog vi och käkade. Efter vi hade käkat drog jag hem och väl hemma kändes det som jag dog en lång och plågsam död, var bara att tagga för träning då!

Nu ligger jag och kollar på någon ny serie och proppar i mig både chips och en chokladhare. Börjar nästan känna mig som en människa igen!

taggad tjej innan kvällen började!

 

oklart hemma hos bruuusis

 

kim är party

 

kim och chris trivdes me sina sovplatser på golvet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0