Det rullar på

Satan vad shopping sugen jag är! Skulle vara najs att vinna typ 1 miljon på triss eller så, någon som kan fixa det åt mig? Schysstarååå! Fusk att man hittar 18515151 saker man vill ha när man knappt har några pengar.. Men ja, överlever ju utan sakerna så ska väl inte klaga. Har ju pengar till det egentligen, men ah. Får se hur det blir med det!

Men annars då? Vädret har varit härligt idag, jag var nära på att somna ungefär sjuttio gånger idag när jag var barnvakt (älskar min sovrutin) och studsmattan kom upp idag. Och sen så är det ju fredag imorgon! Liver är ju rätt härligt ändå! Jobb och sen träffa Emmsi imorgon, träffa mina bästa tjejer på lördag och söndag är det ju såklart träning. Sen pooffff är det ny vecka och jag ska på "jobbintervju", awesome dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0