Vad är det för dag?

Tänkte börja inlägget med att skriva att jag haft en bra helg, sen kom jag på att det inte ens varit helg. Bra där! Jobbade i måndags och tisdags, och efter jobbet i tisdags var det dags för Fias studentmottagning! Det blev middag och dricka och sen åkte jag, Fia och Emma på fest hos Fias klasskompis (eller ja, gamla klasskompis?) jag hade askul och firade studenten som bara den, var ju dock inte jag som tog studenten men det hindrade inte mig! Sen ringde Biffen och ville komma dit, han fick komma, vi festade vidare ett tag innan Fannys mamma tyckte de räckte. Emma och Fia drog hem men jag och biffen mötte upp Chris och Emil och drog på "efterfest". Brutalt tråkigt och alla hade ju dragit så vi åkte hem ganska direkt igen haha. Värda taxipengar!
Igår vaknade jag upp med feber, how fun! Låg i sängen hela dagen igår och ska göra detsamma idag, med undantag för ett besök hos frisören. Så nu vill jag att alla vänliga själar där ute håller en tumme eller två för att det blir snyggt!
Imorgon ska jag vara frisk oavsett vad för då tar världens bästa Fanny studenten!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0