Söndag

I fredags så tog ju fina Fanny studenten! Så vid halv två var vi på plats i södertälje för att kolla på hennes utspring. När hon fick syn på oss 4 så började hon gråta, vilket gjorde att vi 4 också började gråta, haha blubb ♥ Medans hon åkte flak så åkte jag hem till min kusin Daniel som också tog studenten, var bara hos honom i en timma eftersom jag skulle till Fannys mottagning sen! Hemma hos henne bjöds det på mat, dricka, efterrätt, trevligt sällskap och sånt! Vid 10 åkte jag, Emma och Nella på lokalfest i Lyran. Vart en lyckad kväll om ni frågar mig!

Idag var vi först hemma hos Jocke och Halina och fikade eftersom Jocke fyllde år för ett tag sedan, sen följde de två med oss hem på middag! Nu blir det massa serietittande att ta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0