Midsommar helgen

Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags var det midsommar och jag hade ställt klockan på halv 11. Upp och duscha och käka frukost och sen hem til Nella. Jag hjälpte henne att duka och städa lite och så. Sen upp till centrum, mötte Fanny, vi köpte mat, sen hem till Nella igen dit fler hade kommit. Alex, Martin, Olle och Rasmus var där. Vi satt och solade, drack, killarna badade lite och sen så drack vi ännu mer. Vi körde kubb, och då rullade även Emma och Matilda in. Solade och drack ännu mer, sen kom även Gurra och Patrik. Jag blev i puttad i poolen med både shorts och solglasögon haha. Sen var det dags att tända grillen. Vi käkade middag och sen kom Nilsson, Robin, Viktor och Kim dit också. Vet inte riktigt vad som hände efter ett tag men då var vi helt plötsligt påväg till Kim istället. Där stannade vi fram till 2, första tanken var att vi skulle dra vidare. Men ingen ville följa med mig så jag planerade att åka hem jag också. Robin höll fast mig så jag missade stuvsta, uuuunderbart. In till stan med dom då. Käkade lite nattmat,hem till dom, ladda mobilen lite och vid 5 kom en taxi och plockade upp mig!

Vaknade upp hos Emil, åkte hem till Emma och spenderade dagen med henne och Matilda. Sega som bara den. Vid 7 åkte jag hem, var hemma i 1 timma. Käkade och bytte kläder och sånt, sen tillbaka till Emma. På't igen ba! Daniel och Nippeh kom dit och vi började dricka. Sen drack vi ännu mer. Sen efter nåra timmar kom Emil. Robin, Biffen, Anna och Rick dit. Och vi satt hos Emma till halv 6 på morgonen. Sen kände vi att det fick räcka, hem och sova!

Igår blev det middag och filmmys med Fanny :) Middag på heron, sen kladdkaka, chips och Hostel hos mig! Hon drog till jobbet för nåra timmar sen men jag är ledig! Ska käka frukost och sen ge mig ut i regnet för en promenad med hundarna. Dagen i ära ska jag spendera genom att försöka tänka ut vad fasen jag ska ha med mig till Ayia napa, wish me luck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0