Helgen

Helgen har varit rolig! I fredags blev det jobb och sedan studentmottagning hemma hos grannen som tog studenten, grattis Sebban! :D Det bjöds på mat och dricka och jag fick för mig att hänga med Chrippa och Emil på fest vid 12 även fast jag var hos grannen..osmart drag! Fast hade ju kul haha. Mådde skit hela lördagen men vid 8 drog jag och Nella hem till Emma, chilla lite och sen åkte vi tre hem till Emil. Där satt vi och förade med honom och Biffen tills klockan var 12, då drog vi på någon sunkig fest i årsta. Inte det roligaste men ändå helt okej med tanke på sällskapet! Igår var det tävling, och tjejerna tog hem bronset!! Utav 102 jävla lag, fyfan vad bra dom är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0