Bra dag

Idag blev det en heldag med underbara vänner. Vaknade av massa sms från Emma som gjorde sina försök att väcka mig, när jag vaknade så klädde jag bara på mig och sen åkte jag till gubbängen. Käkade lunch med Emma och sen åkte vi in till stan. Där blev det lite shopping för min del och sen kom Elli in och joinade oss. Då satte vi oss på Moda och tog en öl i solen. Härligt! Efter det åke jag och Emma hem till Nells, Nella kom hem, sen kom Fanny och då gjorde vi middag. Helt underbar dag!
 
Imorgon blirdet jobb hela dagen och sen hem och dö för att tagga för jobb på torsdag också. Men det går nog fort, hoppas jag! Anyway, nu ska jag kolla lite på One tree hill innan jag ska sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0