Partey

Igår åkte jag först hem till Paulina för att vara med när de förade. Tanken var att åka hem sen men Emma lyckades övertala mig att åka med till Gurra en sväng. Eftersom jag inte hade legget med mig till Paulina och blev partysugen så fick det bli festen hos Gurra! Nära och bra. Kul var det också, det är alltid ett plus. Var hemma runt 4 nångång, blev väckt 11, ut med hundarna sen stack jag och Emma och käkade pizza, helt klart höjdpunkten på dagen. Sen blev det stan och sen hem igen.
 
Har precis varit ute på en långpromenad med hundarna och nu ligger jag och kollar på Fast and furious 5, bra rulle dedär! Imorgon blir det Brusis landställe med lite folk, härligt de! Jag gillar semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0