Onsdag

Åkte aldrig till Emma i måndags, hade massor att fixa hemma och kändes onödigt att åka vid typ 5 halv 6, lagom till middagen. Men hon kom hem till mig på kvällen istället och vi chillade framför Stick it. Efter att ha spenderat en hel dag med bara gymnaster och sedan kolla en grym gympafilm kan man ju inget annat än att längta tillbaka. Satan alltså haha! Längtar som fasen till lägret :D
Emma var här igårkväll igen, vi övervägde ifall vi skulle dra på krök eller stanna hemma, det blev hemma istället. Lika bra, spara sig till ikväll och i helgen! Idag ska jag nämligen ut på krogen och fira fina Paulina som fyller 20! :D Blir treeevligt det :) Men först ska jag städa undan efter mig och Emma, sen fixa lite annat, sen tänkte jag ta mig en sväng till huddinge, och sen middag och allt sånt där kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0