Ledighet <3

Kan säga att jag har utnyttjat mina två dagars ledighet ganska rejält. I tisdags efter jobbet drack jag öl med Elli. Sen åkte jag och sov hos Emma eftesom hon var ensam hemma. Vaknade upp till ett pågående krig, det var iallafall vad det verkade som. Jäklar vad det regnade och åskade. Så vi bestämde oss för att köpa godis och kolla film. Vi ringde Fanny sen handlade vi upp halva pressbyrån och sen blev det filmmys. Åkte hem, var hemma i 20 minuter för att byta kläder, hämta saker och sen åkte jag tillbaka till Emma. Vi tre grillade, drack vin och jag och Emma bokade norge resan, awesssoooommmeeee.Om 2 veckor då jäklar! Vi satt uppe till halv tre någongång, sen bestämde vi oss för att sova eftersom Fanny skulle upp tidigt och inte ville sova hemma. Klockan ringde fööör tidigt, Fanny klev upp och jag och Emma låg kvar.
 
Kom hem från Emma för ett tag sedan, planen var att sola och städa men blir en tripp till stan med Nella istället. Städa? Varför ska man göra det liksom... haha får göra det ikväll istället, vääldigt behövligt!
 
Tackat jag till skolan har jag gjort också,wtffffff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0