Landställe och project x

Har haft en riktigt jäkla bra helg! Veckan var också bra, tack Emma som i princip bodde här och höll mig sällskap, det uppskattas!
 
I fredags mötte jag upp Oscar på tåget och vi åkte till Brus landställe. När vi hoppade av tåget i Gnesta kläcker Ogge ut sig att han känner sig som en turist haha! Vi letade upp rätt buss och satte oss på bussen i hopp om att komma rätt. Vilket vi självklart gjorde, så awesome som vi är! Det var en dag fylld med dricka, sol, mat, kubb och ja, typ det mesta. Studsmatta, ölspel, brottning, mobbning, film och allt möjligt. Jag var ensam tjej så mobboffret var ganska lätt val tyckte de! Men jag har stört kul iallafall :) Bra killar dedär! Lördagen var fylld med ungefär samma sak som dagen innan, plus lite vattenpipa. Hatten kom dit tidigt på dagen och sen åkte vi två hem på kvällen igen. Jag var hemma i ungefär en timma innan jag drog igen.
 
 
Igår var det nämligen project x! Blev upphämtad av limon och åkte runt i den ett tag innan vi rullade till snättringe. Ni har väl sett filmen project x? Helt galet var det iallafall. Det var mellan 3-500 människor där. Man kom knappt fram. Folk hoppade från taket, igenom taket, från träd och till träd haha! Grymt var det! Det höll på ett bra tag innan polisen kom faktikst, och då drog de flesta vidare till Kå och där festade vi gärnet resten av natten! Stört bra helg med bra folk måste jag säga! Man sprang ju på en del man kände på project x haha!
 
spåååårat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0