Helgen

Har haft en bra helg! I fredags kom Emma hit och vi käkade middag och sen var planen från början att ta det lugnt. Blev inte riktigt så. Vi drog ut! Åkte till någon i segeltorp, var där i någon timma sen åkte vi hem till någon Chrippa. Planen var att ta det lugnt men vi var inte hemma förens fem. Jättekul när klockan ringde 9 dagen efter haha.
 
Klockan ringde 9, vi gick upp vid kvart i tio. När det var tio minuter kvar tills vi skulle gå till tåget satt vi fortfarande i pyjamas, helt ofixade och käkade frukost. Awesome. Vi fick skynda oss till tåget som fan, jag ville seriöst dö haha. Vi hann precis med tåget, var jäkligt tur annars hade vi missat det andra tåget plus bussen och då hade vi inte varit på Robins landställe förens vid 3. nu var vi där redan vid ett :) Hade en sjukt bra dag och kväll. Solen sken, härligt folk och dricka i massor. Bad i sjön, grill, badtunna och bastu. Och lite mer dricka på det. Allt för att fira att Robin hade fyllt 23. Kvällen slutade med att jag och Emma sov på två tunna tuna madrasser i köket haha, alla andra ställen var upptagna och vi orkade inte leta upp en luftmadrass. Jag hade gärna stannat kvar och festat hela dagen plus kvällen igår med, men är hundvakt så det gick tyvärr inte...
 
Istället kom Fanny hem till mig och vi kollade på film och käkade godis, awesome. Hon drog till jobbet tidigt imorse och jag sitter nu och kollar på Mysteriet på Greveholm haha. Ska fixa lite saker hemma och sen förmodligen åka till Emma :))) semester♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0