En bätte vecka

Kom hem från Ayia napa igåreftermiddag. Sen dess har jag deppat, och deppat, och deppat och sen deppat lite till. Fyfan vad jag saknar det redan! Jag har lätt kunnat stanna längre. Under veckan har vi badat, solat, shoppat, ätit, festat, festat, festat och festat ännu mer! Jag, Emma och Nella var ute varenda kväll! Satan vad ku vi har haft. Fia blev tyvärr sjuk, och var bara med ute två gånger :( och Fanny alla utom en!
 
Veckan har varit så jävla bra. Hotellet var kanske inte det renaste, men det bodde BARA ungdomar där så vad kan man fövänta sig? Det var fest vid poolen hela dagarna långa. Dock var det nästan bara britter på hotellet så det var lite tråkigt. Det var skillnad från rhodos när det kommer till festen. På rhodos var det ju en lång bargata med flera olika krogar, visserligen fanns det en sån här med, men det var den brittiska och dit ville man inte gå. De skandinaviska barerna var bara två, grabbarna grus och blue moon bar. Men det gjorde ingenting, satan vad kul vi har haft! Längar redan tillbaka.... dumma sverige
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0