Död chey

Det har varit en bra helg. I fredags åkte jag, Nella och Emma hem till Jonatan och grillade och drack med en del människor. Har inte träffat Jennifer på jättelänge så det var riktigt kul! Blev kalasfull efter alla shots som Jennifer bjöd på haha, men det var kuuul. Fick skjuts hem sen och somnade ganska direkt när jag la mig i sängen.
 
Spenderade gårdagen med att må som en påse skit. Åt godis och chips ungefär hela dagen. Oggster frågade om jag ville med på krogen, why not? Åkte hem till Alison och förade, sen till sommar. Emma och Fanny kom dit sen också wehhhuuh, stannade till stänging och sen blev det någon form av efterfest hemma hos Nella. Visserligen var hon inte med, hon sov. Men vi hade ju Christoffer och Jocke! Var hemma runt 6, vaknade klockan 1.
 
Nu har jag sagan om ringen maraton med mig själv och sen blir det tacos till middag, helt okej helg liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0