Struktur, vad är det?

Ska bli skönt att börja skolan igen faktikst. Och få lite struktur i vardagen igen eftersom jag absolut inte har någon alls just nu känns det som. Ledig varje dag utom två så sömn är ju inte något jag får speciellt mycket av de två dagarna, eftersom jag total vänder på dygnet när jag är ledig. Sen är ju de flesta andra lediga så har inte direkt har något spännande att göra på dagarna heller. Fast ska inte ljuga, det har varit riktigt skönt att vara ledig så mycket som jag varit, men ska bli skönt att få en relativt normal vardagsvecka igen. Och japp, jag kommer ångra att jag sagt det sen när jag måste upp tidigt för att gå i skolan haha! Men känns så just nu iallafall och jag har nog aldrig sett fram emot skolan så det ska bli kul :D

Fast om jag själv fick välja skulle jag nog vilja gå om sista året på gymnasiet.. Det var så sjukt kul! Alla skivor man gick på, allt bråk (det kanske inte var så roligt men det tillhörde) vi hade i klassen om studenten och allt som tillhörde, all planering man gjorde och sen självklart, själva studenten! Lätt det roligaste jag har gjort! Och i år tar två av mina bästa vänner studenten, så grattis i förskott Emma & Fanny! Även mina fina vänner Fia och Chris tar :D åh så kul! Fast nej, mindre babbel nu, måste leta fram träningskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0