Stresssss

Äntligen en lugn stund! Var ju barnvakt tidigare idag, det gick bra och fick även en del läsning gjort medan han sov. Sen hann jag faktiskt hem mellan jobbet och skolan, men bara en kvart.. Onödigt kanske ni tänker nu men nej för nu hann jag ju faktikst ladda mobilen i en kvart. Sedan iväg till skolan, möte med min grupp. Det gick bra, jag gillar dem! Sedan stressa iväg till träning, vara där i 3 timmar, hem, käka middag och sen har jag hjälpt mamma rensa lite bland massa gamla saker. Vi håller ju på att göra om här hemma så finns en del saker att göra. Men det blir nog bra! Nu tänkte jag varva ner lite framför ett avsnitt av the lying game och sen blir det nog sängen. Skola imorgon, men börjar inte förens halv 11 så blir lite sovmorgon, aldrig fel det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0