Nyår!

Nyår igår då, jävla bra kväll alltså!

Dagen började med att jag och mina fina tjejer drog och kollade på Zakis uppvisning, riktigt bra var dem :D Sedan hem, handla mat, fixa oss käka en god middag! Vi drog till Kim på fest, drack, hade jävligt kul och skålade på 12 slaget! Runt 1-2 nångon drog jag, Nella och Zaki på efterfest på apel! Jävligt kul var det där, härliga människor, massa dans, dricka, blev kallad indier och mycket retandes med Jake haha! Ganskavarmt! Där stannade vi ett bra tag, var väl hemma runt 6 imorse eller något sånt. Hade en riktigt bra dag, och nu har jag ett fint sår mellan ögonen (HUR LYCKAS JAG?) och minnesluckor hit och dit, men det är väl så det ska vara efter nyår? Hoppas alla hade en lika bra kväll som jag hade!

<3loveu

jag och finis emma!

:D

vet inte riktigt vad viktor håller på med..

jake var glad innan jag och nella började retas :D

och såhär fin var jag när jag satt på tåget hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0