Lördag

Igår var jag först och tränade med Emma, och Fanny lite halvt också. Efter det åkte jag och Emma hem till henne, chillade, käkade middag och sen kom Chris och Oscar och vi kollade film! Eller ah, vi kollade på In time samtidigt som Emma och Oscar halvov haha, så efter den gick Emma och la sig och jag och Chris och Oscar tankade Hostel 3 och kollade på den :D Den var faktikst riktigt bra, har hört att den ska vara dålig men det tyckte jag inte! Jessie hämtade mig och Oscar runt kvart i tre, så släppte vi av Oscar och sen åkte jag hem och sov. Bra fredagkväll med andra ord.

Jag vaknade för en stund sen, och nu ska jag se till att läsa lite innan vi sticker till morfar på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0