Lördag

Hade inte tid att skriva något igår, gjorde saker hela dagen. Hade skola halv elva till halv ett. Seminarium då vi diskuterade en bok, rätt chill. Hann springa på Elli också påväg till tunnelbanan hih :D Sen mötte jag tjejerna, tränade lite, sen hem till Emma, fixa sig och sedan begav vi oss till södertälje. Jag, Emma, Fia, Nella, Jennifer och Mathilda käkade middag och sedan kollade vi på finaste Fannys musikal. Hon är riktigt grym! Kul var det :) Efter den var det ingen som ville leka med mig så åkte hem och kollade film bara.

Idag var jag hos mina kusiner på lite fika! Och nu ska jag passa på att städa lite. Ikväll får jag se vad jag gör, tänkte kanske gå på spelning men är inte så jätte välkommen dit så vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0