I fredags

Vart en grym utgång i fredags! Jag drog först hem till Elin där hon och Emma var. Vi förade ett tag innan vi mötte upp deras klasskompis och hans kompisar. Vi drog till entourage, var väl sådär på krogen men vi hade kul ändå. Dans och dricka! Vi stannade till stängning, då åkte vi hem till Elin. Men väl där ringde Kim och frågade om vi ville på efterfest så jag Emma och Jimmie drog på efterfest i kästa! Var framme där klockan 5 och fortsatte att parta till klockan 8 ungefär. Sov på soffan med Ricks ben som kudde hah, och tre timmar senare vaknade jag och Emma och råkade väcka alla trötta killar. Sen blev det pizza och sen dog jag i sängen hela dagen igår ungefär.. Men fredagen var kul iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0