Fel egenskaper

Varför kunde inte jag ärva lite gener som är bra att ha när det kommer till att plugga? Jag har dåligt minne, speciellt när det handlar om något som inte är speciellt kul. Jag hatar att läsa. Tappar koncentrationen fort som fan också. Ah men plugga går bra för mig.. Lat är jag också, det kan jag erkänna! Varför fick inte jag typ fotografiskt minne?? Skulle behöva det tror jag. Jag var väl inte gjord för att plugga i guess.

Som ni säker kunde lista ut har det alltså inte blivit speciellt mycket läsande från min sida, men det kommer. Ska läsa lite efter body of proof, och sedan imorgon också när jag passar lilleman. När han sover finns det inte mycket att göra för mig. Förutom att sova... Men får ta mig i kragen och skippa att sova imorgon tror jag. Önska mig lycka till! För övigt verkar kursen intressant, gäller bara att komma igång. Och läsa alla miljoner böcker. Som är på engelska...wehu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0