Tisdag

Men vaaarför kom det mer snö för? : ( Visserligen gillar jag snön. Skidor och snowboard och sånt är kul, men nu var jag ju väldigt sugen på vår! Men ja, den kommer väl snart ändå skulle jag tro. Idag blir det inte så mycket roliga saker, städning, betala min jacka och så. En sväng till huddinge kanske också. Skulle egentligen ha simmat med Nells idag men känner inte för att göra ryggen/nacken värre så jag skippar det!

Måste också leta fram något att ha på mig på kryssningen imorgon!! :D Så taggad! På dagen ska jag jobba, det blir nog bra. Tar med honom hem till mig så jag slipper ha med mig massa saker på morgnen och så jag hinner duscha och allt sånt också. Det är rätt skönt när man kan göra lite vad man vill när man jobbar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0