Måndag

Blivit lite plugg idag, tills nissen sa ifrån och satte sig på min bok. Eftersom jag alltid lyssnar på min lilla gris slutade jag läsa. Nu ska jag istället åka och fika/käka lunch med mina fina vänner. Efter det blir det träning och sedan måste jag faktiskt läsa klart boken. Den är ändå rätt intressant så om gud skulle vilja ge mig liiiite motivation till att sitta i två timmar ikväll skulle det vara perfekt!! Finns ju liksom ändå inger att se på tv:n, men konstigt nog hittar man alltid annat att göra ändå.. Men neh, motivation vare ja. Eller ja, antingen det eller göra så att jag läser blixtsnabbt så att det bara tar en halvtimma och läsa de där 100 sidorna.. Tror ni han är snäll och ger mig något av de? jag håller tummarna iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0