Helgen

I fredags var jag barnvakt som ni säkert visste. Emma kom dit runt halv tre och höll mig sällskap tills jag sluta, alltid lika skönt när man får någon annan än en 10 månaders bebis att prata med haha. Man känner sig inte lika dum då! När jag slutat käkade vi pizza/sushi, sedan hem en snabbis till mig och sen hem till Emma för att fixa oss och föra lite. Sen in till stan, föra lite på moda café, sen till nype med Fia, Jennifer och Angelica. Gratisdrink, gratis öl/cider och shot, massa massa dans fram till stängning. Askul kväll! Vi tog nattbussen till huddinge där jag och Emma blev hämtade av någon, vi 2 drog på efterfest med Kim, Rick, Biffen, Emil och Kurtan, minns dock inte vad killen som bodde där hette, möjligtvis Johan haha. Fick skjuts hem av Robin och va hemma runt 6, braaaaaa kväll!

Bakis som ett as hela dagen igår, så chillade bara hemma. Idag har jag varit en sväng i farsta och om en timma ska jag och tjejerna hem till Fanny och planera våran resa, wehuuuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer inte komma ihåg inläggen jag skrev på heller så du vet

2012-02-18 @ 02:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0