Helgen

Okej en sammanfattning av helgen då.
I fredags jobbade jag, åkte hem, käkade mat, fixade mig och drog med Nella till moda och mötte upp Emma plus hennes kompisar! vi drog sen till Lobby, va dock inte så jättekul så kvällen slutade rätt tidigt. Jag och Emma drog hem till mig och sov och sen igår på dagen åkte vi till skärholmen i hopp om att hitta något att ha på sig på kryssningen på onsdag, tyvärr utan någon lycka haha. Jag kom hem vid 4, chillade hemma tills klockan var halv tio. Då frågade Oggster om jag ville med in och dricka öl, gör mig klar snabbt som satan, skyndar mig till tåget och får reda på att dom skiter i det för Chris ville hem, tack killar :* Påväg från tåget möter jag mamma, tvingar med henne till statiol, vid statiol hittar jag Jessie och nåra av hennes kompisar som drar med mig hem till Marcus. Där blev det öl och vin fram till halv tre. Jessie drog vid ett men jag stannade kvar haha! Går hem, när jag nästan precis är hemma blir det ändrade planer. Vänder om, en polisbil stannar och ger mig skjuts till centrum för killarna tyckte inte att jag skulle gå själv i mörkret, var jävligt kallt så det uppskattades haha! Åkte till centrum och blev upphämad av Emil och sen åkte vi till honom och sov. Han skulle till fjällen så va tvungen att gå upp klockan 8, askul när man inte gått och lagt sig förens 5 haha... Åker hem, sover tills nu och ska strax iväg och simma med Nellson och efter det blir det träning. Sen ska jag dö lite i sängen framför någon bra film och äta mitt godis som jag hann köpa igår men aldrig äta upp, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0