Update

Okej nu känne jag mig tillräckligt levande för att klara av att skriva ett inlägg!
I söndags var som sagt Jocke och Halina här och åt julmat och Halina fick julklappar eftersom hon inte skulle vara med på julafton. Fick ett sms från Rasmus där han var tydlig med att det var samlin på apel klockan 8, så jag och Emma åkte dit. Det blev lite öl och glögg. Mysigt sådär dagen innan julafton!
I måndags var det julafton. Den spenderades, som vanligt, hemma hos morfar! Väldigt trevlig, gott med köttbullar och fina julklappar!
Igår var det utgång som stod på schemat. Nilsson ringde mig vid 6 och hade tråkigt och ville ha sällskap, så åkte till honom vid 7. Fick stå utanför dörren i 10 minuter för de jäveln hade somnat. Jag ringde honom 10 gånger tror jag. Full som ett svin var han när jag kom också, awesome! Vi var inte där så länge men på den korta tiden hann han upprepa allt han sa ugefär 8 gånger och halvt däcka. Stabilt. Vi åkte iallafall till chill där vi mötte Rasmus, Skilla och Jake. Jag satt där i ungefär en timma innan jag begav mig till amba där jag mötte Emma, Matilda och Benny plus hans kompisar! Det var en rolig kväll som slutade hos Dennis tillsammans med Emma och Patrik. Full som bara den var jag och det har jag kännt av idag kan jag lova. Inte rört mig på hela dagen haha. Nu mår jag iallafall prima och ska strax hoppa in i duschen och sen vänta på att Fanny kommer hit och har filmkväll med mig!
 
Dagen innan julafton, lite glöggmys slutade såhär!
Julafton!
 och här ser ni en pigg andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0