Tisdag

Man märker hur trött man blir när man är sjuk. Sov nästan 10-12 timmar både söndag till måndag och måndag till tisdag. Och nu är jag trött igen. Vill bli frisk så jag kan träna. Ja, av någon konstig anledning blir jag ALLTID träningssugen när jag är sjuk. Men är aldrig speciellt träningssugen när jag är frisk. Konstigt dedär... Jag hoppas iallafall att jag är frisk på söndag för jag är riktigt sugen på lite gymnastik. Och på fredag tänker jag köra mumrik, så är det bara!
 
Har iallafall varit i skolan idag. Det gick bra. Och nu har jag pluggat lite. Så tänkte belöna mig själv med ansiktsmask, lite godis och film. Är ledig från skolan imorgon men duktig som jag är så jobbar jag då. Alla vet ju att jag älskar att gå upp klockan 5 på morgnen! Nej men ska ändå bli rätt kul att jobba. Inte jobbat på hela december så nu är det dags! Sen skola torsdag, VFU fredag, skola måndag och VFU tisdag. Sen är jag l e d i g ! woooppiie som jag längtar! Har en tenta som ska vara inne den 21 men det går nog braaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0