Tisdag

Idag var sista dagen på VFU:n. Känns tråkigt att jag inte kommer vara där på ett tag men jag vet ju att jag kommer tillbaka i slutet av januari så det är inte så långt kvar ändå! Och nu är jag ledig! Det är bara tentan som ska in på fredag men annars har jag ingenting kvar, så skönt! Ledigheten firas med julklappsshopping tillsammans med Jessie imorgon och sen är det ÄNTLIGEN dags för mig att färga om mitt hår på torsdag. Som jag längtat! Från att ha gått i princip utan pengar sen september känns det jävligt skönt att få studiebidrag gånger 3 och gympapengarna. Kompis det går bra nuuuu!
 
Annars då? Jo jag vaknade nyss. Skulle sätta mig och skriva tentan vid 7 men jag somnade istället, good work. Ska skriva lite nu sen ska jag återgp till min sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0