Stress

Idag var tanken att jag skulle gå upp, plugga lite, åka till förskolan, skriva på något papper, åka till tumba, handla lite och sedan färga håret klockan 16. Planerna ändrades ganska rejält. Klockan 10 över 2 var jag redo att gå till tåget när telefonen ringer. Det var från tumba frisör.
 
Jag "Hej det är Josefin"
Killen "Hej. Jag undrar vart du är någonstans?"
Jag "Ehh, hemma.. Min tid är ju inte förens klockan 16"
Killen "Neej det stämmer inte. Klockan 14 har du tid"
Jag "VA? Men vaa.. nää, klockan 16 sa min kompis ju..."
Killen "Nej, klockan 14 är det. Men skynda dig hit, vi väntar på dig"
 
haha åh panik alltså. Kom med puppy eyes till vardagsrummet där Jessie sitter med maten hon PRECIS blev klar men och frågar om hon känner för att strunta i maten och skjutsa mig istället. Snäll som hon är ställde hon upp! Snällt iallafall av dem att vänta in mig istället för att ge bort min tid! Nu är jag röd i håret igen och en aning mer korthårig, men jag är nöjd iallafall! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klockan 14 sa hon. Fanny hörde 4...Förlååååt för stressen :( hahah! Snyggt vart det! <3

2012-12-20 @ 20:58:02
URL: http://fannybergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0