Söndag

Har haft en väldigt härligt helg! I fredags var jag, Emma och Nella först i enskehallen och tittade på Nilssons KM. Roligt att se lite gymnastik igen! Sen drog vi till bowlingen och satt där en stund. Sen hade KFUM någon avslutningsgrej på någon resturang så vi följde med dit. Omringde av KFUM folk, men det var roligt. Efter det stället drog de flesta vidare till någon pub och stannade där ett tag till. Var en rolig kväll med härligt folk! Eftersom jag numera är ett KFUM fans måste jag lära mig allt om dom! Brown försökte lära mig en hel del i fredags men det enda som fastnade var att det fanns två Sebastian..jag har en del kvar att lära hah!
 
Igår hade jag myskväll med Emma, Fanny och Nella. Käkade godis, chips, och bara tog det lugnt, pratade och bytte julklappar. Precis vad som behövdes! Det resulterar i en pigg Jossan. Lika bra eftersom jag måste städa mitt rum som ser förjävligt ut och om ett par timmar kommer Jocke och Halina hit för lite julbord och julklappsutdelning! en bra dag med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0