Shopping gånger 2

Var i stan igår med Emma och i skärholmen idag med Nella, allt jag köpte var mat. Äkta fetto! Nej okej inte riktigt. Igår köpte jag ett par shorts och idag ett mobilskal och en ring. Men tror nästan att maten var dyrare. Så det ska vara!
 
Ikväll ska jag ta det lugnt. Städa klart mitt rum, duscha och kolla resten av criminal! Imorgon är det nyår och känner inte riktigt för att vara bakis då faktikst. Konstigt va?! Blir nog en bra kväll. Börjar hemma hos Oscar tillsammans med honom, Chris, Mirja och hennes tjejkompis, föra ett tag och sen hem till Emil i skogen. Som de senste två åren :D Sen är planen att ta mig, kalasfull (hört att dem har 20 flaskor sprit och massa öl att bjuda på..) in till stan, till apel. Om de andra är där förstårs. Emma stackarn jobbar fram till 03.00, men efter det ska hon fasen festa med oss! Hur jag tar mig in till stan är fortfarande ett mysterium, men pappa och mamma ska åka ifrån mina kusiner runt 2, dom kanske kan plocka upp mig på vägen om jag är snäll och hyffsat nykter. Iofs så har ju jag chaufförens mobilnummer men eftersom han jobbar åt pappa kanske jag borde vara lite försiktig med att använda det :D vi får se imorgon helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0