Poofff borta

Haha assååååå! Har precis städat rummet och tänkte vara duktig och byta lakan och allt. Tar bot de gamla, hämtar nya, tar med allt upp och börjar bädda. Sen upptäcker jag att jag har ett kuddfodral mindre. Men jag är ju HELT säker på att jag tog upp 3 stycken. Men nu hittar jag inte det tredje någonstans!! Och jag har liksom vita lakan så kan ju inte komma med ett svart kuddfodral på en utav 3 kuddar...vafan?! Det kan ju inte bara försvinna :(
 
Anyway. Ganska seg dag på jobbet idag. Planeringsdag, och jag hade ju inte mycket, eller ah, något att säga haha. Men det var väldigt intressant att vara med iallafall :) Nu ska jag duscha, plugga och sen slappa framför tv:n. Börjar inte förens nio imorgon, skööönt! Och den osynliga som snodde kuddfodralet, give it back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0