Lista

I brist på annat kör vi en sån här rolig lista!
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Minns knappt vad jag har gjort i år haha. Jag var i ayia napa och i norge. Festade som aldrig förr. Skaffade mig ett jobb och började på högskolan.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften så det fanns inga att hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej det blev dom inte. Däremot fick jag en liten kusin i början på året!
4. Dog någon som stod dig nära? Min fina nisse <3
5. Vilka länder besökte du? Cypern, norge och estland!
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Pojkvän kanske. Men det har jag varken saknat eller är i större behov av när jag tänker efter.. Körkort däremot, det vill jag ha!
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Oj, väldigt många. Resorna bland annat.
8. Vad var din största framgång 2012? Att jag lyckats jobba, plugga, träna och ha tid för vänner samtidigt. Inte alltid lätt, men det går om man vill. Kanske inte räknas som en framgång egentligen..men äsch!
9. Största misstaget? Har väl inte gjort något stort misstag, vad jag kan komma på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara massa små tjaffs, förkylningar och sånt. Stukade axeln också, tack chris :*
11. Bästa köpet? Alla resor, helt klart!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, dricka och resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor av saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Finns hur många som helst. Let's go, smoke weed everyday, one more night osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mig själv!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet faktiskt inte.
18. Hur tillbringar du julen? Som alltid. Hemma hos morfar med familj och släkt! <3
19. Blev du kär i år? Nej det blev jag inte.
20. Favoritprogram på TV? Criminal Minds, Pretty little liars, Gossip Girl, Hart of dixie.
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst en enda bok som inte har med skolan att göra.
22. Största musikaliska upptäckten? Inte en aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Tror inte att jag önskade mig något speciellt, och blev glad för allting jag fick.
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig egentligen ingenting speciellt, så nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Började jobba halv 7, precis vad man vill göra! Jobbade i några timmar, sen hem och börja fixa här hemma och sedan kom några vänner över på middag och lite chillkrök. En väldigt bra kväll om jag får säga det själv!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att Nissen inte dog. Ett körkort kanske, även fast jag klarar mig bra utan det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Precis som alla andra år i guess. Kör på det jag tycker om och tycker är fint.
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna och familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chuck Bass, om jag måste välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0