Kryssning

Kryssningen var sjuuukt rolig! Orkar inte ta och berätta allt i detalj, men rolig var den iallafall! :D Öl i mängder, äcklig mat, härliga vänner, massa dans och ja, bra fest helt enkelt. En kryssning slår aldrig fel liksom! Var fortfarande halvt full när vi kom hem på lördagen och eftersom jag hade sovit drygt 6 timmar på två nätter gick jag och la mig när jag kom hem. Övervägde seriöst att dra ut och festa på kvällen men tog ett sunt beslut och stannade hemma istället haha!
 
Idag har det varit julfika med familjen plus Halina, sen shopping i Kista med Jessie och vi har nyss gjort världens fulaste pepparkakshus! Ser ut som en 3 åring har gjort den, eller en som är full som fan, hahah. Men men :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0