Julklappsshopping

Idag skulle jag och Jessie till stan och handla lite julklappar var tanken. Vi kom till stan. Hon köpte en och en halv julklapp och jag..ja jag köpte tre julklappar till mig själv. Tyckte att jag var värd det efter mina månader av snålhet. Blev en bh, en blus/sjorta och ett par skor. Nu är jag glad! Sitter för tillfället vid min gamla dator och stör mig på segheten, men what to do när min laptop lever sitt egna lilla liv? Har iallafall bett Alex leta upp en bra dator till mig så efter jul blir det mer julklappar till mig själv heh! Har två timmar på mig att plugga och duscha innan det blir criminal och pepparkakshusätande. Långt ord. Finns säkert inte heller, men ni förstår poängen iallafall.

Mina julklappar

/mycket nöjd tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0