Fredag

Sköööönt med fredag! Och denna dag har gått riktigt fort! Har rast i 20 minuter till och sen är det bara två timmar kvar tills jag slutar. Vart tog dagen vägen?!? Idag har vi både bakat pepparkakor och åka stjärtlapp :D känns jättetråkigt att det här är sista dagen, man har ju precis lärt känna barnen bra. Men som sagt så hoppas jag att dom kommer ihåg mig sen i januari! Men det borde dom väl göra :)

Efter jobbet tänkte jag städa och plugga lite. Sen får jag se vad som händer ikväll. Blev sjukt sugen på att baka pepparkakor så det tänkte jag göra imorgon! Och sen på kvällen ska vi hem till Thom och Viveka på ledaravslutning, ska bli väldigt roligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0