Update

Kanske dags för en liten uppdatering!

I fredags efter jobbet kom jag hem och käkade middag i min ensamhet. SEB fastnade jag framför sagan om ringen. Efter mycket om och men bestämde jag mig för att följa med kioskmongosarna på fest. Blev upphämtad någon gång vid 12, och vi var väl på "festen" i en timma kanske. Värt. Sen fortsatte vi, ca 8-9 stuckna att festa i Kims lillstuga! Jag och Emil gick och la oss vid 3, vaknade vid 4 av ett sms, vaknade igen vid 5 av att biffen och Patricia kom inklampandes och skulle sova där också. Jättekul när jag skulle upp kvart i 8! :D

Efter mina 3 timmars sömn ringde klockan. Eftersom Emil hade lovat att köra hem mig hade jag missat bussen. Han var fortfarande full så ingen skjuts till lilla mig. Ringde Jessie som hämtade mig strax efter 8. Vi spenderade dagen på gröna Lund tillsammans med Helena, Tobbe och Angelica! Stöööört kul var det :D vi var dör exakt hela dagen, och sen sov jag nog över 12 timmar lördag-söndag haha!

Träning i söndags som vanligt. Med mina fina gymnaster! Jobbare igår och efter det träffade jag Emil! Sitter på jobbet nu med och räknar timmarna...! Ikväll ska jag träffa Emma och Fanny! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0